30 Nisan 2012 Pazartesi

iyinet 2012 seo yarışması llhtnbşklhyktr | iyinet.com forum


iyinet.com seo yarişmasi kelimesi : iyinet 2012 seo yarışması llhtnbşklhyktr --- şansli 10 kişi mi becerikli 10 kişimi ! :)

 Allah'a Emanet girdik bakalim bu yarişmaya para pulun önemi yok :)
Orçun yaparmi Site olsa :P ? :D:D


Orçun:Seo ne ya öpüşüyormu :) Öpüşen bişiyse varim yani seo yapmaya :P















Seo : Aslinda öpüşebiliriz :P Ama bazi kurallarim var benim onlari yaparsan neden oLmasin :)))

Kurallar:
1-Beni uygulaman için önce google amcaya kendini sevdirmen lazim :)

2-Google amca seni severse Allah'ta yürü ya kulum derse öpüşmeye bi adim daha yakinsin  benimle :P

3-Devami snr :P bunlari yapmak ilk için bence güzel bi adim :)
gelelim 4. maddeye :)

4- Kendini hergün bakcaksin yani siteyi güncel tutcaksin :)
5-siteyi her güncellemeden snr pigliceksin ping siteye zarar vermezmiş :)
6-Belirli zaman araliklari ile spor yapcaksin ( yani kasicaksin kendinini hangi kelimede örn:Sohbet ) güçlenceksin tabi ağir ağir belli günler zamanlar içinde :)
7-Bunlar basit şeyler yaptikça gelişceksin ve ben Seo ile öpüşceksin :)))

:DDDDDDD
iyinet 2012 seo yarışması llhtnbşklhyktr ......




Seo yu :) böle anlatmak istedim ama :) nasi oLdu bilmiyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder